logo-mini

Structură workshop

Workshopul  se desfășoară pe durata a 2 zile, circa 4-5 ore în fiecare zi (poate fi reconfigurat în funcție de timpul participanților la workshop).
•  30% pregătire teoretică în sesiuni interactive
•  70% practică,  interviuri pe teme specifice pentru diverse tipuri de media, participarea la conferințe de presă  și analiza acestora prin vizionarea materialelor filmate.

media-training

TEHNICI DE COMUNICARE ÎN TIMPUL INTERVIULUI

•    Expresii “citabile”
•    Răspunsul la întrebări agresive sau răuvoitoare
•    Interviul la TV

TIPURI DE PROMOVARE A MESAJELOR COMPANIEI

•    Trecerea de la răspunsul la întrebare la transmiterea mesajului propriu
•    Corectare a percepțiilor nedorite despre un anumit subiect/zonă de business/companie

LIMBAJ NON-VERBAL

•    Gestionarea emoțiilor
•    Postură, gesticulație, atitudine

RELAȚIA COMUNICATOR - PRESĂ

•    Raportarea la public/canal media
•    Interesele companiei vs. interesele jurnalistului
•    Regulile jocului
•    Oportunități de comunicare